jپنج شنبه 09 فروردین 1403
یک شنبه 05 آذر
در همایش بسیجیان وزارت ورزش و شرکت توسعه مطرح شد/ جایگاه بسیج در امور دنیوی و ثمره آن در امور اخروی

در همایش بسیجیان وزارت ورزش و شرکت توسعه مطرح شد/ جایگاه بسیج در امور دنیوی و ثمره آن در امور اخروی

همایش مشترک بسیجیان وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، به مناسبت آغاز هفته بسیج، همایش مشترک بسیجیان وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صبح روز یکشنبه 5 آذرماه با حضور آقایان "مدبر" مدیرعامل، "نوجوان" رییس هیات مدیره شرکت توسعه، "کوثری" جانشین قرارگاه ثارالله تهران و جمعی از کارکنان و بسیجیان وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و مجموعه های ورزشی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که از ساعت 10 صبح در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز گردید، مهندس مدبر فرمانده پایگاه بسیج ثامن الحجج (ع) به سخنرانی در خصوص اهمیت و جایگاه بسیج در امور دنیوی و ثمره آن در امور اخروی پرداخت. در ادامه سردار "کوثری" نماینده سابق مجلس و جانشین فعلی قرارگاه ثارالله تهران، دقایقی پیرامون نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم اهل بیت در عراق و سوریه سخن گفت.

روضه خوانی و مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت حاج "ابوالفضل شهرابی" در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) و همچنین اجرای گروه های موسیقی مذهبی، تواشیح و کلیپ، از دیگر برنامه های این همایش بود. در خاتمه نیز مراسم قرعه کشی بین حاضرین برگزار و به بسیجیان منتخب، جوایزی اهدا شد. این مراسم به مدت 2 ساعت بطول انجامید.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved