jشنبه 01 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 21 آذر
بررسی طرح جامع بهسازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی
با حضور مهندس کریمی صورت گرفت

بررسی طرح جامع بهسازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز چهارشنبه از مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ جلسه ای با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باتفاق معاونین شرکت، امروز چهارشنبه 21 آذرماه در دفتر مدیریت مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، کابلی مدیر مجموعه در خصوص اماکن مختلف خصوصاً پیست و سالن بدنسازی دوومیدانی ، سالن های شهید افراسیابی ، بوکس ، ژیمناتسیک ، بدمینتون ، استخرهای شهیدان تاجیکی و نوفلاح ، زمین های چمن طبیعی شماره یک و دو ، استخر روباز قهرمانی و زمینهای تنیس توضیحات جامعی را خدمت مدیرعامل شرکت ارائه نمود.

در ادامه مهندس کریمی توضیحات و تأکیدات خود را پیرامون مباحث مطرح شده در جلسه و همچنین در خصوص طرح جامع بهسازی مجموعه به حاضرین مطرح نموده و از تمامی معاونین، خواستار پیگیری مصوبات جلسه شد.

وی در خاتمه از انبارهای در اختیار فدراسیون های ورزشی و استخر روباز قهرمانی بازدید بعمل آورد. گفتنی است در این بازدید که به مدت سه ساعت به طول انجامید، فتح الهی معاون پشتیبانی، حسینی سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه، هنرور مدیر طرح و برنامه، رهگذر مسئول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی شرکت و مسوولان داخلی مجموعه نیز حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved