jشنبه 01 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 09 مرداد
سه پروژه مهم گیلان در سالجاری اتمام می یابد/ پیشرفت پروژه ها در دولت تدبیر و امید بسیار مطلوب است
مهندس کریمی در بازدید از اماکن ورزشی گیلان :

سه پروژه مهم گیلان در سالجاری اتمام می یابد/ پیشرفت پروژه ها در دولت تدبیر و امید بسیار مطلوب است

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حاشیه ی بازدید از روند اجرای پروژه مجموعه ی ورزشی و خوابگاهی در لاهیجان گفت : پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست احداث و تجهیز در استان گیلان در دولت تدبیر و امید بسیار مطلوب بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از برنا؛ حسن کریمی در حاشیه ی بازدید از اماکن ورزشی لاهیجان که به همراهی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان صورت گرفت ، گفت : سه پروژه ی مهم در استان گیلان داریم که جز برنامه هاست و انشالله امسال در هفته ی دولت باید به پایان برسد علی رغم مشکلات اعتباری و سختی هایی که کار اجرایی دارد تلاش ما این است که این پروژه ها به اتمام برسد.

وی افزود : یکی از این پروژه ها مجموعه ی خوابگاهی و ورزشی لاهیجان است که پروژه ی بسیار خوبی است و امروز بازدیدی ار این پروژه داشتیم که انشالله با تعهداتی که پیمانکار پروژه دارد و تمهیداتی که اندیشیده شده این پروژه تا پایان شهریور نهایی می شود . پروژه پیست دوچرخه سواری شهر رشت نیز از پروژه های بسیار مهم و بزرگی است که می تواند تحول عظیمی را در ورزش دوچرخه سواری در استان گیلان و کشور در پی داشته باشد .

وی همچنین در خصوص احداث استادیوم 5 هزار نفری در رستم آباد شهرستان رودبار اظهار کرد : فاز یک این پروژه در شهریور ماه به اتمام می رسد و در این سفر بازدیدی از ورزشگاه های عضدی و تختی انزلی خواهیم داشت چون دارای مشکلاتی هستند که انشالله پس از بازدید از این ورزشگاهها با تعامل وزیر محترم ورزش و مدیر کل ورزش و جوانان گیلان کمکی به ورزشگاهها داشته باشیم البته این بحث جز تعهدات شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور نیست اما چون وزیر محترم ورزش و جوانان در این خصوص تاکیدات بسیاری داشته اند انشالله پس از بازدید درصورتی که بتوانیم کمکی انجام دهیم حتما آن دو پروژه را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

کریمی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته برای سه پروژه عنوان کرد : این پروژه ها سالهای گذشته شروع شده و در سنوات قبل اعتبار دریافت کرده است و بیشترین پیشرفت فیزیکی در این دولت را داشته است و ما تعهد کرده ایم که هر میزان اعتبار را برای این پروژه ها در نظر بگیریم که این پروژه ها به اتمام برسد.

کریمی اضافه کرد : پروژه های مجموعه ورزشی لاهیجان ، پیست دوچرخه سواری رشت و استادیوم رستم آباد به جهت اهمیت آنها برای استان گیلان و وزارت ورزش و جوانان محدودیت اعتباری ندارد.

وی در خصوص توزیع اعتبارات سال 98 تاکید کرد : اعتبارات سال 98 توزیع نشده و علت آن این است که می خواهیم اعتبارات را به پروژه هایی در سطح کشور که قرار است در سال 98 به اتمام برسند اختصاص دهیم . تمام تلاش ما این است که این پروژه ها امسال به اتمام برسد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved