jجمعه 10 فروردین 1403
چهار شنبه 29 دی
استاندار خراسان شمالی: مشکل راه ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد باید برطرف شود

استاندار خراسان شمالی: مشکل راه ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد باید برطرف شود

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مشکل راه های دسترسی به ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد باید در بازه زمانی کوتاه پیگیری و برطرف شود افزود: تحقق این امر نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است زیرا اعتبارات استانی ضعیف است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از سفر احتمالی رئیس جمهوری تا پایان سال به استان خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با رایزنی ها و صحبت های صورت گرفته از سوی استان با ریاست جمهوری شاهد حضور ایشان جهت افتتاح پروژه های همچون فرودگاه بجنورد، بیمارستان های بجنورد و شیروان، طرح تکمیلی شرکت خصوصی بهنوش و همچنین افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهرستان بجنورد باشیم. نگاه ما تقویت و توسعه پروژه های ورزشی است چرا که امید و نشاط را در سطح جامه به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور نیز دراین دیدار، استادیوم 15 هزار نفری بجنورد را از لحاظ کیفیتی از پروژه های برجسته استان خراسان شمالی دانست. مصطفی مدبر گفت : با افتتاح این پروژه، مسابقات اصلی و مسابقات لیگ دو می تواند در این استادیوم برگزار شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای بازدید از ورزشگاه در حال احداث 19 مهر بجنورد به این استان سفر کرده است. ورزشگاه 15 هزارنفری بجنورد قراراست تا پایان سال 95 به بهره برداری برسد. استان 940هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved