jچهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
شنبه 29 مهر
یکشنبه صورت میگیرد/ افتتاح باشگاه پدل و مجتمع فرهنگی مجموعه انقلاب

یکشنبه صورت میگیرد/ افتتاح باشگاه پدل و مجتمع فرهنگی مجموعه انقلاب

باشگاه پدل و مجتمع فرهنگی مجموعه ورزشی انقلاب همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس مدبر با اعلام اینکه در ادامه افتتاح پروژه های ورزشی در کشور، شاهد دو افتتاح در مجموعه ورزشی انقلاب هستیم افزود: روز یکشنبه 30 مهرماه با حضور دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان، باشگاه پدل و مجتمع فرهنگی مجموعه ورزشی انقلاب افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه به معرفی ورزش نوظهور پدل پرداخت و گفت: این مجموعه شامل 3 زمین استاندارد 10*20 و يك زمین ميني پدل به ابعاد 6*20 متر می باشد. سالن کنفرانس، سالن ریکاوری ورزشی (ورزش های راکتی)، لاکرهای مجهز به اتوماسیون، فروشگاه ورزشی، رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات این مجموعه است .

وی با اشاره به اینکه این باشگاه دارای جایگاه تماشا چیان با ظرفیت 170 نفر می باشد، افزود: مجموعه پدل باشگاه انقلاب در ضلع شمال شرقي مجموعه، اولین مجموعه تخصصی پدل در ایران و خاور میانه میباشد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در طی مدت کوتاهی ساخته شده است.

مهندس مدبر در پایان اظهار داشت : آکادمی مجموعه پدل با توجه به نو پا بودن این ورزش و امکان قهرمانی و مدال آوری در مسابقات بین المللی پدل ، برای کلیه سنین برنامه های مدون آموزشی دارد. این مجموعه جذابترین، كاملترين و مدرنترين ورزش راكتي جهان را مطابق با استاندارد هاي روز دنیا، چه از لحاظ كورت هاي ساخته شده و چه از لحاظ فني و آموزشي در اختيار علاقمندان قرار مي دهد.

این مجموعه مجهز و زیبا قرار است صبح روز یکشنبه با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، افتتاح و به بهره برداری رسد.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved