jجمعه 31 فروردین 1403
شنبه 09 آذر
ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری نیکشهر افتتاح شد
توسط وزیر ورزش و جوانان/

ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری نیکشهر افتتاح شد

وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و استاندار سیستان و بلوچستان ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری نیکشهر در جنوب این استان را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، وزیر ورزش و جوانان روز شنبه در حاشیه افتتاح ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان در سراسر استان سیستان وبلوچستان هفت پروژه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی با مجموع ۱۴ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. دولت تدبیر و امید اعتبارات خوبی را در حوزه زیرساخت‌های ورزشی برای سیستان و بلوچستان درنظر گرفته است بطوریکه هر چند وقت یکبار شاهد افتتاح یکی از این پروژه‌ها هستیم.

دکتر سلطانی فر بیان کرد: ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و فعالیت آن کند بود ولی در دولت تدبیر و امید با توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هم‌اینک شاهد بهره‌برداری از این ورزشگاه هستیم. سیستان وبلوچستان بویژه شهرستان نیکشهر در ورزش‌های مختلف از جمله فوتبال و کریکت استعدادهای خوبی دارد و می‌تواند در سطح ملی نقش آفرینی کند.

گفتنی است این ورزشگاه توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور احداث شده است. همزمان با افتتاح استادیوم فوتبال نیک شهر ،شش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هم در روستاهای سراسر استان سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال مخت نیک شهر، چاه رحمان زاهدان، خواجه مسک زاهدان، شهرک الزهرا دلگان، پزم مچام کنارک و بندینی کنارک از جمله شش پروژه‌ای محسوب می‌شوند که همزمان با افتتاح استادیوم ٢ هزارنفری شهید صغیرا نیک شهر افتتاح شده است.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved