jشنبه 01 اردیبهشت 1403
سه شنبه 28 دی
بازدید مهندس مدبر از ورزشگاه 19 مهر بجنورد و دیدار با استاندار خراسان شمالی

بازدید مهندس مدبر از ورزشگاه 19 مهر بجنورد و دیدار با استاندار خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی راهی استان خراسان شمالی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس مدبر صبح امروز سه شنبه 28 دی ماه با حضور در این استان از ورزشگاه در حال احداث 19 مهر بجنورد بازدیدی به عمل آورد. این ورزشگاه در مساحتی حدود 8 هکتار با امکاناتی چون رختکن، سونا ، جکوزی ، اتاق اداری ، سرویس های بهداشتی ، نمازخانه، زمین فوتبال وسالن بدنسازی برخوردار است.

وی در ادامه جلسه ای با دکتر صالحی استاندار خراسان شمالی برگزار و به بررسی اقدامات لازم جهت تکمیل نهایی این پروژه و برنامه ریزی جهت افتتاح مناسب پرداختند. مدیرعامل شرکت توسعه، استادیوم 15 هزار نفری بجنورد را از لحاظ کیفیتی از پروژه های برجسته استان دانست و گفت : با افتتاح این پروژه، مسابقات اصلی و مسابقات لیگ دو می تواند در این استادیوم برگزار شود.

یادآور می شود براساس مصوبه شورای نامگذاری اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و به برکت سفر مقام معظم رهبری در 19 مهر 1391 این پروژه به نام مجموعه ورزشی 19 مهر نامگذاری شد.

در خاتمه این بازدید، مهندس مدبر جلسه ای را با پیمانکار و مشاور این پروژه برگزار و بر آماده سازی هر چه بهتر و سریعتر این ورزشگاه جهت افتتاح، تاکید نمود. در این بازدید آقایان منعمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علی نیا معاون عمرانی استاندار، عباسی معاون فنی و مهندسی، خمارلو مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و منادی مدیر فنی منطقه نیز حاضر بودند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved