jجمعه 10 فروردین 1403
شنبه 29 مهر
مهندس مدبر: سالن بروجن بی همتاترین سالن دوومیدانی کشور که در دولت تدبیر و امید افتتاح شد

مهندس مدبر: سالن بروجن بی همتاترین سالن دوومیدانی کشور که در دولت تدبیر و امید افتتاح شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در آیین افتتاح سالن دوومیدانی شهدای ورزشکار بروجن گفت این سالن، بی همتاترین سالن دوومیدانی کشور است که در دولت تدبیر و امید افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشو، مهندس مدبر با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم با وضعیت فعلی چنین مجموعه دوومیدانی را بسازیم مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد نیاز است گفت : مساحت کل این پروژه در حدود 35 هزار مترمربع میباشد که 10 هزار متربع مربع فضای سرپوشیده 15 هزار متر مربع فضای محوطه سازی در برگرفته است.

وی با بیان اینکه این پروژه از تمامی ابعاد تکمیل شده و آماده بهربرداری کامل است افزود: فضای سرپوشیده شامل سالن تخصصی دوومیدانی با کف تمام تارتان ساندویچی 6 خط برای کلیه زیر شاخه های رشته دو ومیدانی، پرشها، پرتابها به جز پرتاب دیسک و نیزه و چکش اختصاص یافته است. جایگاه تماشاچیان با ظرفیت 1000 نفر، جایگاه خبرنگاران ، اتاق رسانه، سونای خشک و بخار، جکوزی، اتاق کنفرانس، دو سری رختکن ورزشکاران و رختکن داوران و مربیان و همچنین اتاق مهمانان ویژه از دیگرامکانات این پروژه است.

مهندس مدبر در ادامه پیرامون خصوصیات معماری و سازه بتن پروژه اظهار داشت: سازه ترکیبی بتنی و فلزی و سقف با سازه فضایی به صورت اسپیس فریم و پوشش سقفی بمو بصورت یکپارچه و بدون درز در سه لایه، دسترسی رمپ معلولین و پلکان سنگی و نمای آجر نسوز و ترکیب سنگ تراورتن و گرانیت از خصوصیات منحصر به فرد این پروژه می باشد.

وی همچنین به خصوصیات برقی، مکانیکی و تجهیزات این سالن اشاره کرد و گفت: اسکوربرد 16 میلیون رنگ به ابعاد 512*288 سانتیمتر با قابلیت نمایش عکس وفیلم با وضوح بالا به همراه نرم افزار تخصصی دوومیدانی، سیستم صوت و پیجینگ در داخل سالن و فضاهای جنبی و راهروها، روشنایی سقفی گسترده با یبش از 280 عدد پروژکتور 400 وات که در 24 حالت مختلف قابل کنترل بوده و همچنین دوربین مدار بسته دیجیتال، اشاره کرد .

مدیرعامل شرکت توسعه در پایان با بیان اینکه پیگیری ها و حمایت ویژه دولت تدبیر و امید، باعث تکمیل پروژه ورزشی دوومیدانی بروجن شده است، اظهار داشت: ما میتوانیم تا پایان سال یا اوایل سال آینده، سه پروژه دیگر دوومیدانی در سراسر کشور تحویل جامعه ورزش دهیم.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved