jجمعه 10 فروردین 1403
چهار شنبه 27 تیر
بازدید معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه از اماکن مجموعه ورزشی شهید شیرودی

بازدید معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه از اماکن مجموعه ورزشی شهید شیرودی

فتح الهی به همراه هیئت همراه از بخشهای مختلف مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ فتح الهی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز چهارشنبه 27 تیرماه به همراه صمدی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی ابتدا جلسه ای دردفتر مدیریت برگزار نموده و درباره موضوعات متعددی بحث و گفتگو نمودند.

در این جلسه درباره سرمایه گذاری و نحوه اجرای آن در بخشهای مختلف مجموعه و همچنین درباره میزبان بدهی ، نحوه پیگیری مطالبات از فدراسیونها ، هیئتهای ورزشی و بهره برداران مجموعه نیز تبادل نظر شد.

در ادامه ایشان ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه شهید شیرودی در جریان آخرین وضعیت این مجموعه ، اماکن تحت اختیار و طرح های در حال اجرای آن قرار گرفت.

وی در ابتدای بازدید از زمین چمن مصنوعی شماره یک ، استخرهای بین المللی 9 دی، زمین چمن طبیعی فوتبال شماره یک و دو ، زمینهای تنیس و زمین چمن مصنوعی تنیس ، سالن بدنمینتون ، ساختمان دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی ، سالن بدنسازی که در حال اتمام است (آقایان و بانوان) ، سالن شهید افراسیابی، انبارهای متعلق به فدراسیونهای ورزشی ، و همچنین از مکان پیشنهادی جهت احداث کارواش نیز بازدید بعمل آورد.

طی این بازدید، صمدی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی توضیحات جامعی را در خصوص اماکن مورد بازدید، خدمت ایشان ارائه نمودند و در ادامه فتح الهی دستورات لازم را جهت تکمیل فرآیندهای در حال اجرا و همچنین طرح های پیشنهادی مطروحه در این مجموعه اعلام نمودند.

گفتنی است در این بازدید باقری معاون پشتیبانی و آذرخوش سرپرست معاونت ورزشی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند. این بازدید به مدت دو ساعت به طول انجامید.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved