jچهار شنبه 29 فروردین 1403
چهار شنبه 21 شهریور
دکتر سلطانی فر: از هفته دولت، افتتاح پروژه های بزرگ ورزشی را آغاز کرده ایم
در مراسم بهره برداری از ورزشگاه اسلامشهر

دکتر سلطانی فر: از هفته دولت، افتتاح پروژه های بزرگ ورزشی را آغاز کرده ایم

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : با همه محدودیت های مالی برنامه ریزی کردیم تا به مناسبت فحر چهلم هر هفته از هفته دولت تا دهه فجر یک پروژه ورزشی را به بهره برداری برسانیم و این مهم به یک برنامه افتخار آمیز در عرصه توسعه ورزش کشور به کوری چشم دشمن تبدیل شده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ دکتر سلطانی فر در آیین افتتاح استادیوم هفت هزار نفری اسلامشهر با تسلیت فرا رسیدن ایّام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت :وظیفه خدمتگزاری به مردم هیچ وقت تعطیل بردار نیست و در همه اوقات بایستی برای حل مشکلات مردم قدم برداریم و موجبات شادی و نشاط مردم را فراهم کنیم .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت های منابع در سراسر کشور توضیح داد:با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد اما باز هم به گونه ای برنامه ریزی کردیم که فجر چهلم انقلاب اسلامی به یک برنامه افتخار آمیز در عرصه توسعه کشور تبدیل شود بطوریکه از هفته دولت افتتاح پروژه های بزرگ ورزشی را آغاز کردیم و تا دهه فجر هم ادامه خواهد داشت تا به کوری چشم دشمنان چهل پروژه ورزشی در سراسر کشور افتتاح شود.

دکتر سلطانی فر در ادامه از ورزش به عنوان ارزانترین ابزار برای غرور ملی و تحکیم وحدت ملی نام برد و تصریح کرد: ورزشکاران ما در قالب رشته های مختلف با پیروزی های ارزشمند خود می توانند دل یک ملت را شاد کنند و موجب شادی و شعف مردم را بوجود آورند.

وزیر ورزش و جوانان از پشتیبانی و حمایت دولت از ورزش به نیکی یاد کرد و اظهار داشت :در جام جهانی فوتبال و بازی های آسیایی تاریخی ترین نتایج ورزش کشور رقم خورد و پیام های مقام معظم رهبری ، رییس جمهور ، معاون اول رییس جمهور و رییس مجلس بسیار دلگرم کننده بود .

دکتر سلطانی فر با اشاره به سال پرمشغله ورزش کشور ، رویداد جام ملتهای فوتبال آسیا را هم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:ان شاءالله در دی ماه امسال تیم ملی فوتبال ایران به آرزوی چهل ساله مردم برای قهرمانی پایان دهد و امیدوارم همچنانکه دولت حمایت می کند بتوانیم با درخشش جوانان پیروزی های بزرگی را در عرصه ورزش به ارمغان آوریم و دل مردم را شاد کنیم .



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved