jجمعه 10 فروردین 1403
شنبه 21 تیر
تسریع در ساخت، همکاری استان و وزارت ورزش و جوانان را میطلبد
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در بازدید از پروژه های استان گلستان:

تسریع در ساخت، همکاری استان و وزارت ورزش و جوانان را میطلبد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: سالن ورزشی کریم آباد به دلیل پیشرفت فیزیکی پایین در اولویت ساخت شرکت توسعه نیست اما چنانچه مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان نیز برای این پروژه اعتبار در نظر بگیرند پروژه تا پایان سال 99 به مراحل خوبی خواهد رسید.

حسن کریمی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در سطح استان گلستان 5 پروژه را تا پایان سال تکمیل و بهره برداری خواهیم رساند و یکی از این پروژه ها هتل ورزش می باشد که نقش موثری در برگزاری مسابقات ملی، آسیایی و بین المللی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هتل ورزش استان گلستان را در زمینه اقامت ورزشکاران توانمند خواهد کرد گفت: هتل ورزش پس از رفع ایرادات جزئی حداکثر تا دو هفته دیگر به صورت ویدئو کنفرانس به همراه چند پروژه بزرگ دیگر در سراسر کشور به دست ریاست جمهور افتتاح خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه این پروژه دارای جانمایی و موقیعت مکانی خوبی است افزود: هتل ورزش با مبلغ حدود 14 میلیارد تومان ساخته شده است که اگر ساخت مشابه این پروژه را بخواهیم شروع کنیم بیش از 50 میلیارد برای دولت هزینه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طراحی و کیفیت پروژه به نسبت خوب و قابل قبول است افزود: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هیچ دخالتی در بهره برداری از این هتل نخواهد داشت و کاملا در اختیار اداره کل ورزش و جوانان گلستان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:
باید فاصله جوانان با ورزش های پهلوانی و زورخانه ای را از بین ببریم
وضعیت قرمز کرونا در گلستان/ ظرفیت بیمارستان 5 آذر تکمیل و بیمارستان صیادشیرازی در حالت آماده باش است
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی زیر 15 درصد سالن 6 هزار نفری کریم آباد بیان داشت: این پروژه پیشرفت فیزیکی چندانی ندارد و دلیل آن این است که پروژه های با پیشرفت بیشتر در سراسر کشور در اولویت تکمیل هستند و این پروژه امسال نیز در اولویت این شرکت نیست.

کریمی گفت: پروژه کریم آباد نقش بسیار مهمی در ورزش قهرمانی و برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی و همچنین برگزاری اجتماعات مردمی در استان دارد که از این جهت اولویت و ضرورت آن بیشتر میشود و علاقه مند به فعال کردن آن هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن بیان اینکه برای تکمیل پروژه کریم آباد اعتباری بالغ بر150 میلیارد تومان نیاز است گفت: چنانچه مسئولان استان نیز برای این پروژه اعتبار در نظر بگیرند به صورت مشترک پروژه را تکمیل خواهیم کرد.

کریمی ادامه داد: در صورتی که 30 درصد از مبلغ فوق را استان و 30 درصد را وزارت ورزش و جوانان تامین کنند، باقی مانده توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تامین و پروژه تا پایان سال 99 به مراحل خوبی خواهد رسید.

کریمی در ادامه به دیگر پروژه های افتتاحی استان نیز اشاره کرد و افزود: پروژه سالن ورزشی صدر و سالن ورزشی تختی شهرستان بندر ترکمن در هفته دولت و پروژه های زمین فوتبال شهرستان های کلاله و کردکوی نیز احتمالا در هفته تربیت بدنی در مهر ماه افتتاح خواهد شد که به طور کلی در دهه فجر سال 99 تمام پروژه های افتتاحی به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از تکمیل و بهسازی مجموعه های سوارکاری بندر ترکمن، گنبدکاووس و آق قلا در سال 99 خبر داد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved