jپنج شنبه 30 فروردین 1403
شنبه 29 مهر
دکتر سلطانی فر: در سال های آینده خبرهای خوبی از ورزش چهارمحال و بختیاری خواهیم شنید

دکتر سلطانی فر: در سال های آینده خبرهای خوبی از ورزش چهارمحال و بختیاری خواهیم شنید

وزیر ورزش و جوانان گفت: افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی بروجن باعث توسعه ورزش دو و میدانی این استان می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی تختی فارسیان استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگارانگفت: در خلال سفر یک روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری از تعدادی از پروژه های مختلف در برخی شهرستان ها بازدید می کنیم تا بتوانیم با هماهنگی مسئولین استان چاره اندیشی برای اتمام سریعتر این پروژه ها داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: پروژه بزرگ سالن سرپوشیده دو و میدانی بروجن با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که امروز افتتاح می شود و امیدواریم این پروژه بسیار با اهمیت که برای توسعه ورزش دو و میدانی استان ساخته شده است باعث شود در آینده خبرهای خوبی از موفقیت های ورزشکاران مختلف در رشته دو و میدانی در سطح استان داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در دو و میدانی و بسیاری از رشته های دیگر استعدادها و ظرفیت های بسیار بالایی در این استان وجود دارد که با تکمیل پروژه ها، بهره برداری از پروژه های نیمه تمام و برنامه ریزی مناسب در 2 الی 3 سال آینده امیدواریم خبرهای خوبی از موفقیت های ورزشکاران استان چهار محال و بختیاری در سطح ملی و بین المللی داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر سپس با اشاره به نشست عصر امروز خود با هیات های ورزشی و سمن های جوانان استان گفت: در این نشست از نزدیک با مسائل و مشکلات، پیشنهادات و ایده های جوانان استان مطلع می شویم تا بتوانیم به توسعه سازمان های مردم نهاد جوانان و فراهم کردن زمینه مشارکت آنان در امور مختلف برنامه ریزی، نظارتی و اجرایی استان کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه گفت: ما با توجه به وضعیت اعتباری خود باید شرایطی فراهم کنیم تا از همه استعدادهای مناطق روستایی، عشایری، مناطق مرزی و محروم بتوانیم استفاده و زمینه بروز و ظهور آنان را فراهم کنیم. امیدواریم با چند برابر شدن اعتبارات هیات های ورزشی استان ها و شهرستان ها امسال در زمینه استعدادیابی بتوانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم و دربرنامه پنج ساله ششم توسعه هم از این جهت خیزی برداشتیم که بتوانیم جمع بیشتری از جوانان و استعدادها را تحت پوشش بگیریم.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved