jشنبه 01 اردیبهشت 1403
دو شنبه 24 دی
تصویب منشور اخلاقی کارکنان و بهره برداران مجموعه های تابعه
دوازدهمین جلسه کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت؛

تصویب منشور اخلاقی کارکنان و بهره برداران مجموعه های تابعه

دوازدهمین جلسه کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز دوشنبه 24 دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این نشست که تمامی اعضای کمیته به همراه "دوستی" جانشین فرمانده پایگاه بسیج ثامن الحجج (ع) حضور داشتند، به بررسی سرانه ورزشی کارکنان و کارت های رفاهی، منشور اخلاقی بهره برداران و هدیه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته شد.

بررسی و تکمیل اختصاص سرانه ورزشی از طریق صدور کارت های رفاهی و همچنین تصویب منشور اخلاقی کارکنان شرکت و بهره برداران مجموعه های تابعه از جمله نتایج اصلی این جلسه بود.

در پایان این جلسه نیز مقرر گردید به مناسبت دهه مبارک فجر سال جاری که مصادف است با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت، هدیه کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان کارکنان شرکت و مجموعه های تابعه اهدا گردد.

گفتنی است در این جلسه "فتح الهی" معاون پشتیبانی و رییس کمیته، "جلائیان" مشاور و رییس حوزه مدیرعامل، "تاجیک" مدیر حراست، "رهگذر" سرپرست روابط عمومی و دبیر کمیته، "هنرور" مدیر طرح و برنامه، "انصاری" ذیحساب جاری و مدیر مالی و "جنتی" مدیر اداری حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved