jپنج شنبه 30 فروردین 1403
دو شنبه 02 اردیبهشت
برگزاری جشن نیمه شعبان در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و اعضای مجموعه صورت گرفت/

برگزاری جشن نیمه شعبان در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، جشن نیمه شعبان در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، با تاکید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبنی بر اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی در سال جدید و پیگیری کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت، یکشنبه اول اردیبهشت ماه جشن بزرگ نیمه شعبان در این مجموعه برگزار شد.

این مراسم از ساعت 18 همراه با اجرای موسیقی زنده، مسابقات با اهدای 100 جایزه نفیس جهت استفاده از اماکن ورزشی با حضور مجری صدا وسیما و همچنین نورافشانی در مکان رنج گلف، آغاز و با اجرای موسیقی سنتی ایرانی، قرعه کشی، اجرای مسابقات ادامه و با نزدیک شدن به زمان ملکوتی اذان مغرب به افق تهران، آوای دلنشین در فضای مجموعه طنین انداز شد.

سپس برنامه با اجرای مسابقه و بخش نهایی قرعه کشی و اهدای جوایز و نورافشانی بسیار زیبا و چشمگیر که آسمان مجموعه را ستاره باران نمود که تلالؤ آن تحسین تمامی حضار و میهمانان محترم را برانگیخت، به پایان رسید.

لازم به ذکر است در این مراسم، ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی از جمله پدل با ادوات ورزشی و شبیه سازی محیط مجاور جشن به مکان ورزشی رشته مذکور، لحظاتی مفرح و شاد را برای کودکان، نوجوانان، ورزشکاران و ورزش دوستان فراهم نمودند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved