jشنبه 01 اردیبهشت 1403
جمعه 18 آبان
معجزه اصلی را فردا شب بازیکنان پرسپولیس انجام می دهند
مهندس کریمی :

معجزه اصلی را فردا شب بازیکنان پرسپولیس انجام می دهند

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران جهت آماده سازی ورزشگاه آزادی، برای باشگاه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

مهندس حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: با تشکر از آقای لوزانوف رییس اجرایی AFC به خاطر پیگیری های مداوم و همکاری های لازم جهت برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان در این ورزشگاه، لازم است ذکر کنم که معجزه اصلی را فردا شب بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام خواهند داد تا باعث شادی مردم عزیز ایران اسلامی شوند.

وی افزود: جا دارد از مساعدت دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و همچنین تلاش شبانه روزی تمامی مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش در مجموعه ورزشی آزادی جهت بازسازی و آماده سازی این ورزشگاه طی چند هفته اخیر تقدیر و تشکر نمایم. امید است ماحصل این زحمات، ختم به خیر شده و باعث قهرمانی نماینده کشورمان و سربلندی ملت عزیز ایران گردد.

یاداور می شود شب گذشته پاول لوزانوف رییس اجرایی مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا از اتفاقات و تغییرات مثبت در استادیوم آزادی تعریف و آن را مشابه یک معجزه خوانده بود.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved