jجمعه 10 فروردین 1403
یک شنبه 15 تیر
بررسی طرح جامع بهسازی مجموعه شهید شیرودی و دیدار با روسای فدراسیون های رزمی، تکواندو و کاراته
بازدید مهندس کریمی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی/

بررسی طرح جامع بهسازی مجموعه شهید شیرودی و دیدار با روسای فدراسیون های رزمی، تکواندو و کاراته

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه های ورزشی شهید شیرودی و شهید کبکانیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ مهندس کریمی امروز یکشنبه 15 تیر به اتفاق معاونین خود در دفتر مدیریت مجموعه حضور بهم رساند. وی در ابتدا ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه در جریان آخرین وضعیت اماکن و طرح های در حال اجرا از جمله زمین چمن طبیعی شماره یک، زمین دو منظوره، زمین های تنیس، سالن تنیس روی میز شهید عضدی، استخر روباز قهرمانی و استخر شهید تاجیکی قرار گرفت.

در ادامه جلسه ای با حضور مدیرعامل، مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی، حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه و جلائیان سرپرست مجموعه شهید شیرودی برگزار و در خصوص طرح جامع این مجموعه و همچنین طرح های پیشنهادی آینده، بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای جلسه جلائیان در خصوص فعالیت های صورت گرفته از زمان حضور وی در مجموعه، توضیحات جامعی را خدمت مدیرعامل شرکت توسعه ارائه نمود. سپس مهندس کریمی توضیحات خود را در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه از جمله طرح جامع بهسازی مجموعه، مطرح و خطاب به معاونین شرکت توسعه، بر پیگیری مصوبات جلسه تاکید نمود.

سپس مهندس کریمی با حضور در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان با همراهی روسای فدراسیون های ورزشی رزمی، تکواندو و کاراته و دبیر فدراسیون جودو از سالن های رشته های تیراندازی، جودو ، کاراته و تکواندو بازدید بعمل آورد. همچنین طی جلسه ای در سالن جلسات مجموعه کبکانیان به بررسی موضوعات درخواستی و موارد مد نظر فدراسیون های مذکور پرداخت و دستورات خود را ارائه نمود. گفتنی است این بازدید به مدت سه ساعت به طول انجامید.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved