jپنج شنبه 09 فروردین 1403
سه شنبه 17 تیر
افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج در راستای نگاه ویژه به ورزش کردستان است
دکتر سلطانی‌فر :

افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج در راستای نگاه ویژه به ورزش کردستان است

وزیر ورزش و جوانان در دیدار مجمع نمایندگان کردستان، اتمام پروژه های نیمه تمام به ویژه اماکن ورزشی بالای ۷۰ درصد این استان در راستای گسترش زیرساخت‌ها وتوسعه همگانی ورزش را از اهم اقدامات این وزارتخانه تا پایان سال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی‌فر در دیدار مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به رویکرد این وزارتخانه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه اماکن ورزشی بالای ۷۰ درصد اظهار داشت: اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۹ را در دستور کار داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج، این نکته را مورد تاکید قرارداد که این فضای ورزشی زیبا در راستای نگاه ویژه به کردستان و مردم ورزش دوست استان است.

وزیر ورزش و جوانان از کردستان به عنوان استانی، مستعد در حوزه ورزش نام بردو اظهار داشت: با توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تمرکز بر روی جوانان استان، قطعا در مسیر قهرمانی می توانیم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.

او یاداور شد: بخش مهمی از اثر بخشی احداث اماکن ورزشی در اقصی نقاط کشور، فرصت سازی برای تمامی مردم برای بهره‌مندی از امکانات ورزشی یا همان توسعه ورزش همگانی است که به طور جدی آن را به عنوان یک هدف مهم دنبال می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان، میزبانی رویدادهای بین المللی در سراسر کشور را یکی دیگر از برنامه‌های این وزارتخانه در احداث اماکن ورزشی چون ورزشگاه ۶ هزارنفری سنندج عنوان کرد که می تواند نشاط و شادی را در بین مردم به ویژه جوانان تسری بخشد.

وی با تاکید براین نکته که ارتقا سطح سلامتی، احیا غرور ملی و نشاط اجتماعی از اولویت‌های برنامه ای وزارت ورزش وجوانان است این نکته را مورد توجه قرار داد که توجه به این موارد در دولت تدبیر و امید نشان از پیشرفت ورزش در بخشهای مختلف از جمله توسعه اماکن ورزشی، ورزش قهرمانی است.

درادامه این نشست هریک از حاضران به صورت اختصاصی به بیان مشکلات استان و حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند که موارد یک به یک مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اقدامات صورت گرفته در دو حوزه ورزش و جوانان در این استان را مثمرثمر و مطلوب توصیف کرد و در این ارتباط ارتقا ۱۶ رتبه ای ورزش و جوانان این استان را حاصل این تلاش‌ها در دولت تدبیر و امید دانست. وی همچنین به پروژه های نیمه تمام این استان اشاره کرد و در ادامه حمایت وزارت ورزش و جوانان برای به پایان رساندن آنها را خواستار شد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved