jجمعه 31 فروردین 1403
سه شنبه 02 خرداد
مهندس مدبر: در نگهداری سالن شهید افراسیابی کوتاهی شده است

مهندس مدبر: در نگهداری سالن شهید افراسیابی کوتاهی شده است

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: سالن افراسیابی پایگاه قهرمانی جودو نبوده و در نگهداری آن کوتاهی شده است.
مصطفی مدبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره بازپس‌گیری سالن افراسیابی از فدراسیون جودو گفت: سالن افراسیابی تقریبا یک سال قبل از بازی‌های آسیایی گوآنگجو چین برای مدت کوتاهی در اختیار فدراسیون جودو و تیم ملی برای آماده سازی این تیم قرار گرفت، اما از آن زمان تاکنون در اختیار فدراسیون جودو ماند.

وی افزود: با توجه به وجود سالن کبکانیان به عنوان پایگاه قهرمانی جودو، سالن افراسیابی برای همه رشته‌های توپی و رزمی به عنوان مسابقات استفاده می‌شود نه به عنوان تمرین، اما فدراسیون جودو آن را در اختیار داشته و تن‌ها سه جلسه در این سالن که مناسب مسابقه است، تمرین می‌کرد و برای سایر مسابقات باید از سالن‌های بی کیفیت استفاده می‌کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: متاسفانه در این سال‌ها در نگهداری از سالن افراسیابی کوتاهی شده و هیچ گونه رسیدگی به آن نشده است. چهار سیستم هواساز، برودتی، ۹۰ درصد روشنایی سالن و سرویس‌های بهداشتی این سالن دچار مشکل شده و اتاق‌های آنجا هم تبدیل به انبار شده است.

وی ادامه داد: سالن افراسیابی برای بازسازی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته است و تقریبا تمام مشکلاتی که دارد، حل می‌شود. سالن به روز می‌شود، اما نیاز به بازسازی دارد و بعد از بازسازی تعیین تکلیف می‌شود و فعلا بحث این نیست که در اختیار چه فدراسیونی قرار بگیرد.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved