jشنبه 01 اردیبهشت 1403
دو شنبه 07 بهمن
بررسی سالن ۶ هزارنفری شیراز، استادیوم خشت و استخر استهبان
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس با مدیرعامل شرکت توسعه/

بررسی سالن ۶ هزارنفری شیراز، استادیوم خشت و استخر استهبان

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سه پروژه ورزشی در حال احداث این استان، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، صبح امروز دوشنبه ۷ بهمن ماه، کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با حضور در دفتر مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه، جلسه ای را پیرامون بررسی وضعیت برخی پروژه های این استان برگزار کردند.

در این جلسه مقرر شد تلاش برای تکمیل نهایی سالن ۶ هزارنفری شیراز جهت بهره برداری هر چه سریعتر صورت پذیرد. این پروژه هم اکنون حدود ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. همچنین قرار است مناقصه تکمیل استخر شهرستان استهبان جهت انتخاب پیمانکار، هفته آینده برگزار گردد. این پروژه در حال حاضر دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

در خاتمه نیز بحث استادیوم فوتبال شهرستان خشت مطرح شد که قرار است در صورت رفع موانع مالی، بزودی تکمیل و افتتاح شود. این پروژه نیز ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی را داراست.

گفتنی است در این جلسه یک ساعته، مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه، منادی مدیر فنی منطقه و انتظار خیر مدیر سامانه بلیت الکترونیک ورزشگاه های کشور نیز حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved