jجمعه 31 فروردین 1403
چهار شنبه 13 آذر
برگزاری کنگره بزرگداشت 92 هزار شهید بسیجی در سالن 12 هزار نفری آزادی

برگزاری کنگره بزرگداشت 92 هزار شهید بسیجی در سالن 12 هزار نفری آزادی

به مناسبت چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین، کنگره بزرگداشت 92 هزار شهید بسیجی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، صبح امروز چهارشنبه 13 آذرماه کنگره ملی بزرگداشت 92 هزار شهید بسیجی با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خانواده شهدا و همچنین مردم تهران که به همراه بسیجیان و همرزمان شهدا و اقشار مختلف شرکت کرده بودند، در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

این مراسم با پخش مستند شهدای بسیج و رونمایی از 100 عنوان کتاب مربوط به شهدای بسیجی آغاز و در ادامه بسیج سازندگی نیز طرح‌های خود را با گرامیداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی در سطح کشور افتتاح که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری اردو‌های جهادی، توزیع بسته‌های معیشتی، طرح حمایت از ایتام، افتتاح پروژه‌های عمرانی و توزیع جهیزیه برای زوج‌های بی بضاعت با یاد شهدا، اشاره کرد. یکی از زیبایی های این مراسم حضور بسیجیان اقشار و قومیت‌های مختلف بسیج با لباس‌های محلی بود که جلوه خاصی به این مراسم بخشیده بود.

در ادامه فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سرتیپ حسین سلامی ضمن اشاره به نقش شهدا، بسیج و بسیجیان در جامعه گفت: امروز در این فضای ملکوتی و عطر آگین که معطهر است به 92 هزار شهید بسیجی میهمان خانودهای نجیب و بردبار شهدا هستیم که هر کدام استوانه محکم این سرزمین اند. شهیدان ما حقایق زنده و درخشان و جزو افتخارات اسلام و ایران هستند. ما امروز کهکشانی از ستاره های پرفروغ را در آسمان حماسه های جاودان اسلام و ایران را در اختیار داریم.

وی افزود: شهیدان ما نمودهای مجسم و تندیس های زنده وفاداری و فداکاری استقامت و نشانه های حاکم امت و فضیلت ملت ایران هستند و هر کشوری برای یافتن هویت خود از منابعش استفاده می کند. شهیدان ما منابع بی پایان هستند آنها برای ما جاودانی به ارمغان آوردند و به ما یادداند که چگونه میتوان در میدانهای نبرد پیروز شد.

در ادامه فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: درود خداوند بر خانواده شهیدان که نماد بی پایان صبر و استقامت اند و ما امروز به این عزیزان خوش آمد می گوییم. خانواده شهدا چشم و چراغ امت هستند و همچنین درود بر اقوام و قومیت های مختلف که تجلی وحدت و اتحاد این سرزمین شده اند.

گفتنی است در این مراسم که با تشییع سه شهید گمنام برگزار گردید، قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران، اسبقیان مدیر کل امور مشترک فدراسونها و فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان، مدیران ستادی و بسیج شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved