jشنبه 01 اردیبهشت 1403
دو شنبه 30 مرداد
مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی: چرا بعد از پیروزی از چمن یادگار بد نگفتند؟

مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی: چرا بعد از پیروزی از چمن یادگار بد نگفتند؟

مدیرکل ورزش و جوانان تبریز گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام هیچ مشکلی ندارد و یحیی گل‌محمدی هم در مصاحبه‌ خود به این مسئله اشاره کرد. چرا بعد از کسب پیروزی از چمن بد نگفتند؟

حبیب مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد انتقاداتی که برخی از بازیکنان تراکتورسازی به کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام مطرح می‌کنند، گفت: بازیکنان اشتباه می‌کنند. یحیی گل‌محمدی مصاحبه کرده و گفته بازیکنان در طرح ایراد به زمین اشتباه می‌کنند. چرا سه روز قبل که برنده شدند از زمین چمن ایراد نگرفتند. متاسفانه این افراد به دنبال بهانه‌ای هستند تا باخت را به آن ربط دهند. گل‌محمدی مصاحبه‌ای انجام داد و گفت باخت به دلیل تعلل خودمان بوده و چمن ایرادی ندارد. وضعیت چمن عالی است و هیچ ایرادی ندارد.

وی در مورد اینکه آیا نظر تیم‌های میهمانی که به ورزشگاه یادگار امام می‌آیند را پرسیده‌اند، افزود: خودم با اعضای چند تیم که به تبریز آمدند صحبت کردم. آنها می‌گفتند بعد از ورزشگاه آزادی چمن یادگار امام بهترین کیفیت را دارد. وضعیت زمین خیلی خوب است. به عنوان یک کارشناس نظرم را بیان می‌کنم. آن روز هم گفتم اگر زمین یادگار را نمی‌خواهند می‌توانند در هر جایی که دوست دارند بازی کنند. گل‌محمدی، کاظم محمودی و مسئولان تراکتورسازی همه تشکر کردند و کیفیت زمین را مناسب دانستند. گل‌محمدی خودش در مصاحبه این مسئله را تأکید کرد. اگر به اندازه یک انگشت فضای بدون چمن نشان دادید به ما نشان دهید. مسئولان زحمت کشیدند و زمین کیفیت بسیار خوبی دارد.

مدیره اداره ورزش و جوانان تبریز در مورد اینکه بازیکنان می‌گویند شرایط زمین به شکلی است که انگار پا روی آن می‌چسبد، اظهار داشت: شاید روی زمین چسب ریختیم!این دیگر چه حرفی است شما به عنوان کارشناس این مسئله را قبول می‌کنید.کدام تیم که به تبریز آمد به زمین انتقاد کرد. باید باخت را مدیریت و علتش را ریشه‌یابی کرد اما در این بین زمین به هیچ وجه دخیل نبوده است.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved