jپنج شنبه 06 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 23 آبان
افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد

افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد

آخرین ایستگاه سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه بود که با استقبال گرم و پرشور مردم همراه شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در حاشیه این آیین گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد شامل زمین چمن مصنوعی، قسمت اداری، سرایداری، سالن ورزش‌های رزمی و رختکن می‌باشد که در فضایی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع احداث شده است.

«مصطفی‌پور» افزود: برای این ورزشگاه در مجموع ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و فاز نخست این ورزشگاه که شامل خاک‌برداری، زیرسازی زمین ورزشگاه، سالن اداری، سرویس های بهداشتی، جایگاه تماشاگران، بخش ویژه و رختکن بوده به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه چمن این ورزشگاه از نوع الیاف مصنوعی است، اضافه کرد: چمن مصنوعی در مناطقی که شرایط آب و هوایی خاصی دارد و امکان نگهداری از چمن طبیعی به نحو مطلوب مهیا نیست، استفاده می‌شود.

دیدار با ورزشکاران، نخبگان ورزشی و پیشکسوتان ورزشی از دیگر برنامه‌های «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به شهرستان مهاباد بود؛ وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در بدو ورود به مهاباد با حضور در محل یادمان شهید سرلشکر خلبان «خالد حیدری» به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و سپس چهار طرح ورزشی را در مهاباد افتتاح کرد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved