jجمعه 31 فروردین 1403
دو شنبه 05 اسفند
بررسی بهره برداری زمین و رنج گلف مجموعه انقلاب
جلسه کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه در مجموعه انقلاب برگزار شد/

بررسی بهره برداری زمین و رنج گلف مجموعه انقلاب

جلسه ای با حضور اعضای کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دفتر مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، یکشنبه ۴ اسفندماه جلسه ای با حضور اعضای کمیته نظارت برعملکرد بهره برداران شرکت توسعه جهت بررسی زمین و رنج گلف مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در دفتر مدیریت تشکیل شد.

در این جلسه، لزوم ارائه جزئیات برنامه های پیش بینی و مصوب در حوزه محتوا و اجرایی ، همچنین برنامه زمانبندی اجرای آنها به کمیته نظارت و ارزیابی جهت مطلع بودن بر کلیه مراحل پیش ، حین و پس از انجام جهت نظارت ، لازم واجب و ضروری اعلام شد. بدین منظور با توجه به رونوشتی از قرارداد بهره بردار و گزارشات تهیه شده ، اجرای کیفی و کمی آن، موضوعیت یافت و در اختیار کمیته متبوع قرار گرفت تا موارد مذکور بررسی شود.

بررسی وصول مطالبات و پرداخت کلیه مبالغ مربوط به قرارداد بهره بردار اعم از انشعابات و دیگر موارد صرفاً پس از تأیید و ارزیابی کمیته نظارت و ارزیابی از لحاظ کیفیت و کمیت ارائه خدمات مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

شایان ذکر است جلسه مذکور با حضور جلائیان، همدانی، شعبانلو، جمالی اعضای نظارت بر عملکرد بهره برداران و همچنین جمعی از مدیران و معاونین مجموعه بیش از دو ساعت به طول انجامید.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved