jپنج شنبه 06 اردیبهشت 1403
دو شنبه 15 دی
ورزشگاه پنج هزار نفری آمل تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

ورزشگاه پنج هزار نفری آمل تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود



مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پیشرفت فیزیکی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل را ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت که این ورزشگاه تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، حسن کریمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این استادیوم با انتقاد از طولانی شدن روند تکمیل آن ، افزود : تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه تهیه و وارد ورزشگاه شده و اکنون پیمانکاران نیز در حال نصب تجهیزات و امکانات است.

 وی با اشاره به اینکه صندلی ها در حال نصب و چمن مصنوعی نیز تهیه شده است ، گفت : با ادامه این روند ، فاز نخست پروژه تا پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تامین ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فاز یک این استادیوم خبر داد و افزود : با تکمیل و بهره برداری فاز نخست ، امکان برگزاری مسابقات در این مجموعه فراهم خواهد شد.

وی گفت : اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مجموعه ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است و این میزان بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح ، تامین و تخصیص می یابد و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .

تکمیل ورزشگاه ماهفروجک تا پایان دولت 

کریمی همچنین از تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که پروژه های نیمه تمامی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند از جمله ورزشگاه ساری و بابل حداکثر تا  پایان خرداد ماه  سال آینده به بهره برداری برسند.

ساخت ورزشگاه شهیدچمران آمل سال ۱۳۸۴ در مکان قبلی این ورزشگاه آغاز شد ولی وجود مالکان و شاکیان حقوقی باعث شد تا ساخت آن چند بار در این سال ها متوقف شود و تا سال ۹۷  پیشرفت فیزیکی آن در حد کمتر از ۴۰ درصد برسد.

تحویل ۸۰ پروژه نیمه تمام در کشور

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با بیان اینکه ۳۲۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد ، گفت که طی ۲ سال گذشته حدود ۸۰ پروژه نیمه تمام تکمیل و بهره‌برداری شد.

وی با بیان اینکه اعتبار امسال برای توسعه اماکن ورزشی سه هزار میلیارد ریال بوده است ، افزود : برای تکمیل تمامی پروژه های ورزشی نیمه تمام در کشور به ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

 مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز به همراه معاون پارلمانی ،حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان به منظور بازدید از اماکن ورزشی مازندران به این استان سفر کردند



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved