jسه شنبه 31 مرداد 1396
ثبت و پیگیری شکایات
شهروند گرامی
با سلام و ادب
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات این شركت در زمینه های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه ، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از این شركت خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسئوليت اجتماعي از سو جريان اداري نظير تضييع اموال عمومي، دولتي ، منابع طبيعي و محيط زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد،ميتوانيد شكايات و يا اطلاعات خود از اين گونه سوء جريانات را به سامانه گروه ارزيابي و عملكرد و رسيدگي به شكايات ارسال فرماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود. بديهي است دريافت شكايات و اعلامات مندرج در بند الف ماده 2 قانون سازمان بازرسي كل كشور خارج از اين سيستم و از طريق مكاتبه و يا مراجعه حضوري به شركت نيز امكان پذير است.
توجه:

کاربران محترم
پاسخ نامه های ارسال شده از طریق لینک پیگیری و دریافت پاسخ شکایات قابل دریافت و مشاهده می باشد.
به نکات ذیل توجه فرمائید:
- ثبت شماره کارت ملی الزامی است. جهت پیگیری و اطلاع از پاسخ نامه ، ورود شماره کارت ملی ثبت شده مورد نیاز است در غیر اینصورت مشاهده پاسخ نامه امکان پذیر نیست.
- کد پیگری ایجاد شده توسط سیستم را حتما یادداشت و در حفظ و نگهداری آن کمال دقت داشته باشید.
تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 99 00
©2017 Tanavar, All Right Reserved